1 maj

Fan vad tiden går snabbt, redan första maj och om en månad är det
äntligen sommarlov.


Vaknade runt elva - tolv hos min älskling, så tog vi det lugnt, så
gick vi till rolles och älskling var snäll och bjöd på korv&mos och
en cola. Mötte Fanny en liten stund och sen gick jag hem till älsk
igen.
Tog halv tre bussen hem och käkade grillat, gud var gott det var.
Sen tog jag det lugnt ett tag.

Bestämde mig sedan för att åka till fyllinge där älskling, gabbi, tony,
ryss, wetman, andreas och några andra var. Satt och tog det lugnt
sen bestämde vi oss för att ta bussen ner till eurostop och käka donken
mums. Träffade även på bosse en liten stund.
Så skulle jag ta bussen hem, men den gick inte förens om 70minuter,
så killarna roade sig med en kundvagn, haha.

Nu sitter jag och pratar med min älskling, saknar han :(


westman & älskling


westman


min baby & jag ♥


puss på världens finaste ♥


mitt hjärta ♥


andreas & westman


gabbsiii & ryssen



andreas, älskling & tony


tony i buskarna




Nej nu ska jag tvätta bort sminket och sooova, godnatt.

Kommentarer
Postat av: besta

ja självklart :D

2009-05-02 @ 13:14:04
URL: http://fannymidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0