vårkänsla

Börja få riktig vårkänsla nu, ganska härligt väder
är det ute också förutom att det blåser.


Har blivit lite dålig uppdatering här.
Men så är det ibland.

Idag bestämde jag mig för att inte gå till
skolan, kände att jag inte hade lust eller
ingen ork till det.
Sov hos theds bror inatt med älskling då såklart, gick
därifrån vid halv tio, hem och snackade lite med pappa.
Och nu sitter jag här, funderar på att göra mig lite irodning.
Vid ett ska jag möta syster istan som också är hemma,
så blir det nog käk på donken, det gillas! Nej nu avslutar jag
här. Skriver mer senare idag.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Hihi, tack :D

2009-03-18 @ 17:17:51
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0