sööndag

Och så var det söndag igen.
Min helg har vatt väldigt lugn.

I fredags så passade jag min Lillebror.
Gick även istan med Fanny, köpte ett par skit
snygga solbrillor, bild kommer imon...
Sen åt jag och fanny donken och för Dennis
blev det mat på Asian. Sen resten av kvällen kollade
vi tv och åt lite onyttigt like always.

I lördags tog jag, Fanny, Gabbi, Felice och Bosse
tio bussen till Gekås. Blev lite småsaker inköpta
som vanligt. Var hemma runt halv sju, tjugo i. Så det blev
för mig att skynda mig hem och slänga i med maten för
att hinna med sju bussen och jag hann den. Träffade
min lilla älskling på bussen, haha söt är han. Han har
rakat av håret och där bak har han sparat två toffsar.. ;p
Iaf så körde Fannys mami oss till Gabbi sen, där vi färgade håret.
För mig och Gabban blev det sligning och för Fanny blev det
att färga utväxten.
Sen satt vi på en film, RALLYBRUDAR. Så tog vi
halv ett bussen hem och sooov.

Idag vaknade jag vil elva av att älskling ringde. Så låg jag kvar
i sängen någon timme och kollade tv. Sen satte jag igång och sätadade.
Slänge en hel påse med bara massa skit, smycken, smink osv.
Vid halv två gick jag, papsi, malin, fanny och pontus och kollade
på lägenheten. Den var jätte fin, men fårse hur det blir med den.

Om en timme ska jag ta bussen till min lilla prins.
Har inte umgåts med han på jätte länge? Så det
ska bli mysigt. Så ska jag spendera min natt
hos honom också ♥

Och imon började den jävla praktiken :(
8:00 - 16:00 varje dag i två veckor?
Usch säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: jessika

ooooh :D vart låg lägenheten? =)

2009-03-23 @ 21:11:53
URL: http://jessikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0