Fredagen den trettonde

Godmorgon! Jag har vatt uppe sen sju i morse för att
jag sov hemma hos älskling. När jag kom hem från honom
så gick jag ut med Skulda en runda. Haha, och det hände
något kul. "Jag skulle ner för en backe, eftersom att det är
snö ute är det ganska halt iaf där jag gick. Men iaf så kommer
det en liten hund, och min hund är inte så förtjust i dom. Så börja dom
skälla som fan, och jag ramlar och Skulda drar ner mig för hela
backen ;p haha."


Nu sitter jag och kollar på MTV, Halv tolv ska jag och pappa
vara hemma hos gammelmormor för hon fyller år.
Så jagtror hon bjuder på smörgås tårta, mums säger jag bara.

Grattis till min gammelmormor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0