4 mars 2009

Började klockan åtta idag med Engelska B,ganska rolig lektion
faktiskt. Sen blev det mat, god var den, tycker vi får mycket bättre/godare mat
nu än innan. Efter lunchen drog jag och Emelie till TK för vihade idrotts lektion där.
Så jag, Emelie, Åsa och Jenny körde lite boxning, innan vi drog hem bokade vi förutom
Emelie ett pass på fredag, Body Pump tror jag det var.

Hann kanppt komma innan för dörren nästan när min lilla
älskling smsar och säger att jag ska komma in till stan och det
gjorde jag, alltid mysigt och pussa på han ♥

Och snart är det dags för min absoluta favorit rätt.
CHILI CON CARNE gud var gott det!
Efteråt blir det en snabb dusch och sen göra mig irodning
för sen ska jag möta Gabbi och Felice, för vi ska på bio.
Blir "I taket lyser stjärnorna" Hoppas den är lika bra som
boken.
Nej nu är det dags för mat.







Kommentarer
Postat av: jessika

ooh vilken tid ska ni ha det passet? för vi ska ha body pump på fredagen med idrotten.. och då var det sånt som vem som helst kan vara med på :))

2009-03-04 @ 21:42:19
URL: http://jessikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0