stranden & harrys

Äntligen är det fina vädret här och det gillas starkt.
Blev stranden idag med Fanny och Gabbi, härligt fast dte blåste en aning. Men lite färg har jag faktiskt fått. Drog från stranden vid två och stack till mini livs och drack cola & åt glass, med fisken och nunnan.



Tog bussen hem vid fem, för att snabbt byta om och göra mig lite fräsch. Sen komma mamma och hämtade mig och så åkte vi till stan. Blev mat på harrys med mamma, felice, dennis, evelina, malin, stoffe & mona. Blev kycklingvingar för min del och det var hur gott som helst. Sedan gick vi hem till malin och dom och åt jordgubbar med grädde, mums på det. Jag och Felice tog halv nio bussen till trönninge och umgicks med besta fanny. Nu är jag hemma hos min lilla älskling med han, ryssen och stoffe. SNart är det dags för sängen, upp tidigt imon för stranden. Sov gott allihopa ♥

bilder från dagen...


kycklingvingar på harrys är dem bästa


lillasyster, lillebror, mamma & lillasyster <3


malin, mona & stoffe <3


evelina


haha, felice är söt


jag & syster

Kommentarer
Postat av: jessika

taackar! :) visst gör den :p <3

2009-06-23 @ 14:20:50
URL: http://jessikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0