SOMMARLOV

Då var det äntligen sommarlov, tråkigt bara att vädret inte är det bästa!

Var på skolan idag vid tio. Vår lärare bjöd på jätte god kladdkaka och vattenmelon. Efter åt mötte jag Malin istan så gick vi runt lite, fick ett jätte sött linne av malin också, tack! Sedan mötte vi hennes barns pappa, så fikade vi. Vid halv två tog jag bussen till trönninge och umgicks med besta, felice & fisken kom sen också.
Åkte hem och sen  in till stan, mötte jessika en liten stund.

Och nu har jag precis käkat, kyckling mumma! Ikväll blir det fest med älskling och några, tror jag iaf?! 
 

david, amanda, beccy & johanna


åsa, jenny & linn


beccy, johanna & emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0