klassensdag

Tog bussen till skolan vid halv nio. Samlades i klassrummet för att lämna in datorerna, tyckte det var lite onödigt men jaja. Sen tog vi bussen till västra stranden där vi skulle grilla och spela brännboll. Men jag kände för att sola istället, men solen försvann ganska snabbt och det blev kallt, så jag åt en korv och stack och mötte pappa så handlade vi lite och så.
Kvart i fem idag ska jag på hanledarkurs med Jeppe, slutar inte förens åtta ikväll, suck säger jag bara.
Efter det ska jag antagligen åka till trönninge och sova hos min lilla snutt.

Tänkte lägga in lite bilder från idag, men kom på att Thed har sladden så det blir ikväll.
Puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

godnatt

2009-06-09 @ 22:31:10
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0