fredag

Fredag igen, tycker att veckorna går skit snabbt.

Skola idag fårn 8:15-11:00, gjorde prov och lämna in en uppsats, så nu har jag bara en uppsats kvar och två uppgiter i engelskan, som går ganska snabbt.
När jag kom hem innan fortsätta jag läsa ur boken, den är riktigt bra faktiskt så ni borde läsa den! Sen tog jag mig en liten tupplur på två timmar, sedan åkte jag till trönninge och träffade fanny & felice, hann gå hem till min älskling och säga hej till han och marcelo.
Nu har jag precis käkat kyckling och strax ska jag ta bussen till eldsberga och umgås med min snygga vänner, fanny, felice, gabbsi och bosse :) Kommer hem senare ikväll om jag inte sover hos min bebis.
Ha en bra kväll allihopa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0