30 juni 2009

Hejsan!

Min uppdatering suger just nu, men så är det när det är fint väder ute. Då orkar man verkligen inte sitta vi datorn.

Aja, tog tio bussen med fanny & gabbi till östra, efter ett tag kom bosse också. Tog mitt första dopp idag med, det avr faktiskt inte så kallt som jag trodde det skulle va.
Sen stack jag hem vid två för dem på jobbet ringde och undrade om jag kunde jobba och självklart ställer man upp. Så har jobbat från tre till sex, så inte så farligt. Min syster & c:o hälsade på mig också, så det var trevligt.
Nu ska jag ta mig en dusch och äta pannkakor, sen tar jag bussen hem till älskling och spenderar min kväll med honom ♥

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack så mycket :)

2009-07-01 @ 20:44:47
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0