tisdag

Vaknade upp någon gång i morse att min spegel föll till golvet, så nu är den halv :( somnade iaf om och vaknade igen av att klockan ringde vid tolv. Gick upp och gjorde mig irodning och tog bussen till stan med fanny & karro, blev lite bullar och gott på hemköp.
Nu har jag och min syster precis lagat mat, tacogratäng blev det mums! Hoppas bara dte blev bra, för hade inte alla ingredienserna hemma, det löser sig säkert.
Sen ska jag till trönninge och umgås med min älskling, är ganska trött idag så det är skönt att bara ligga och slappa idag. Ska säkert möta fanny och karro en snabbis också. puss!

och idag ser jag ut såhär:



tröja - cubus
vitt linne - någon affär
jeans - gina tricot
vita tygskor - h&m
nitarmband - h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0