söndag!

Idag är jag verkligen sjukt jävla trött! Så idag blir det bara massa film tittande och mys
med min underbara pojkvän. Han kommer iaf och hämtar mig efter han hade ätit, så
vet inte riktigt när jag ska dit.


Gårdagen gjorde jag inte alls för mycket. Umgicks med min besta och vi hade det trevligt,
som alltid ♥ Sen tog jag bussen hem från trönninge vid halv elva eftersom att  jag skulle
börja jobba tolv. Hade verkligen ingen alls lust för att jobba igår, trött som fan var jag plus
att jag hade huvudvärk.
Mne när vi stängde hade vi känat ihop 570kr i driks var och vi var ändå tre personer, så
sammanlagt tjänade vi ihop 1700kr och det är ju aldrig fel :) Nej nu ska jag dra mig till hemköp
tror jag, vill ha lite cola och något annat smarrigt. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0