helgen

Tänkte berätta lite vad jag ahr haft för mig ihelgen.

I fredags tog jag bussen vid nio in till stan och klilppte mig, blev riktigt nöjd och det är inte ofta jag blir nöjd efter ett besök hos frisören. Sen började jag jobba vid elva, fanny & gabbi hälsade på mig så jag bjöd dem på mat, snäll som jag är.
Slutade vid fyra och stack hem och gjorde mig lite iordning. Tog bussen till fanny, så käkade vi kebabrulle och slingade håret på mig, bild kommer upp sen någondag!
Vid tio tiden kom vi på att vi skulle festa lite, så vi iordning oss och tog halv tolv bussen till stan. Vi träffade lite folk och käkade mat, men vi hade väl trevligt, men det har vi ju alltid så :)
Sen sov jag hos min älskling ♥

och såhär såg jag ut under kvällen:

♥ jeans - bikbok
♥ oversize linne - gina tricot
♥ vitt linne - lager 157
♥ smycken - ur&penn, gekås, h&m

till detta hade jag röda converse och grå kofta.


Igår så gjorde jag absolut ingenting, vaknade upp hos älskling vid kvart över två, vi tog det lugnt hela dagen. Sen träffade jag fanny en timma och sne tog jag bussen hem. Vid tio cyklade jag till jobbet och kom hem ungefär kvart i fem i morse.

yeye, strax är det dags för bakpotatis med massa röror, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0