Skolstart

Weej, första dagen i skolan idag då. Kändes faktiskt att gå upp vid sju idag, jag som alltid är van att gå upp vid tolv tiden.
Men nu är det tillbaka till gamla rutiner.
Började dagen med Svenska B, fick reda på ett litet prov vi har haft, G blev det på det, inte så bra! Men fick VG på min uppsats så blev iaf nöjd med den.
Nu har vi hotell, fast det är bara jag och Emelie kvar på lektionen, som vanligt (a) Fast nu har vi gett upp, så vi ska nog gå hem snart.
Idag blir det bara en lugn kväll, gå ut lite med skulda och bara chilla. Sova hos älskling också?!
Tänkte också att gå lite i stan för såg att det var massa rea och det tycker jag om.
Nej nu ska jg vandra mig hemåt, ha det bra så länge! Puss




bestakompis ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om dig gullet :)

2009-01-12 @ 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0