Nyårsafton 2008

Nu tänkte jag skriva om min nyårsafton, bättre sent än aldrig som man säger.

Vakande hos älskling någon gång på morgonen.
Vid halv ett kom fanny och hennes mamma och hämtade mig, så åkte vi hem till mami där fisen också var.
Efter ett lite tag kom bosse med, så började vi fixa iordning oss och lagade mat.
Vid fyra kom alla andra tjejer (nunna, gabs, mika, jennie, karro) Så började vi äta, först blev det vitlöksbröd, efter det blev det kroketter med kött, sås och sallad och till slut blev det vaniljglass med varma hallon, mycket gott!
Sen började vi dricka lite smått och tog det lugnt. Vid halv åtta åkte jennie & gabbi iväg och även nunna fast till ett annat ställe och vi andra fortsatte att förfesta tills bosses mamma kom och hämtade oss, fast kände mig ganska trött redan. Åkte iaf hem till Anton som hade fest och det var trevligt. Efter tolvslaget blev jag jätte trött?! Men sen vid två kom mamma och hämtade oss och körde alla hem, och jag gick hem till min älskling och väntade på han.
Vid tre tiden kom han hem iaf, så kom han upp med mackor och köttbullar också :)
Sen somnade jag tror jag, sen vaknar jag vid sextiden och då ser jag älsklings bror står och dansar och spelar hög musik. Men somnade om ganska gott igen.

Tack alla för en trevlig nyårsafton !
speciellt min tjejer ♥

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0