Gårdagen

Jag, felice och fanny vaknade upp hos mig någon gång vid ett kanske? Satt och slappade hela dagen framför tv tills dom skulle ta bussen hem vid fyra. När dom hade åkt så gjorde jag mig iordning och städade till det lite på rum,s om såg lite förjävligt ut (a)
Tog iaf fem bussen till trönninge, mötte älskling & pontus ett tag. Sen sex bussen hem till mami och åt fläskfilé och potatigratäng, mumma.
Vid åtta tiden gick jag och felice till bussen för att åka två hållplatser till mamma, haha. Så mötte vi fanny på bussen också.
Så gick vi hem till mammas lägenhet och proppade i oss massa onyttigt, lite tjockis varning på oss nu (a)
Sen kom även nunnan och fisken, redde ut lite saker och hade bara almänt trevligt som vanligt. Vid två kom vi på att vi ville klippa oss, så fisken som är vår egna frisör satte igång, fint blev det iaf på alla, fast nunna vet jag inte, men det blev det säkert. Jag är iaf nöjd :)
Jag och fanny tog tre bussen till trönninge, så gick hon hem och jag till thed, men kom lika snabbt därifrån eftersom... det behöver vi inte gå in på.
Så gick jag hem till fanny och sov ist, tack för det bästa <3

Detta var då min dag, intressant eller hur?!





mina babes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0