7 januari 2009

Sov hos min älskling tills idag.
Åkte hem vid halv två för att han skulle iväg och tatuera sig.
Kom hem och åt och gjorde mig lite iordning, sen tog jag bussen till trönninge och mötte fisen, Sen tog vi bussen till stan och gick runt lite, skulle köpa min skor, men dom fanns inte kvar, hm. Men hittade andra fina grejer, testade en ny foundationen som dom flesta har och säger att den är bra, så lika bra till att testa jag med :)
Sen stack felice hem till bosse och jag mötte nunnan och gick lite med henne istan, mys :) Sen tog hon bussen hem och nu sitter jag här och lamar, ska antagligen åka till min baby och mysa sen.




mina köp idag!

grått linne med spets - ginatricot
svart lacktights - bikbok
foundation & svart kajal - h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0