6 januari 2009

Kom hem för en halvtimme sen. Och nu sitter jag här helt stendöd. Kom inte i säng förrens sex tiden.
Men kul hade iaf jag & fanny igår. Började med att jag mötte henne utanför mig, så gick vi till espressohouse
och drack varmchoklad ute i vinterkylan, mys. Sen kollade vi runt i lite affärer fick med mig en kofta hem iaf, sen
blev jag jävligt sugen på att köpa ett par skor, men fårse hur det blir med den saken.
Innan vi gick hem till mig blev det inom hemköp och köpa två pk var. Sen bestämde vi oss för att gå till hemköp igen,
men den här gången fick vi med oss lite mer.. tåv pk, 1,5 cola, rulltårta och kakor, tjockiiiisar.
Tog iafr kvart i tio bussen till fanny, började äta och hade almänt kul, sen blev det hemmagjord pizza också... gott!
Resten av kvällen/natten/morgonen hade vi riktigt skoj, lite sjuka i huvudet är vi allt, men vafan gör det!

Fanny är bra som fan iaf ♥






Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, sova hos älskling ska jag nog göra.
Antingen jag ska umgås med älskling eller fanny, men fårse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0