4 januari 2009

Nu var det ett tag sen. Har inte haft ork till att skriva plus att min dator leva sitt lilla egna liv ibland.

Igår blev det chill kväll med favoriterna, fanny, bosse & felle. Kollade film, åt massa gotte sen snckade en massa.
Alltid lika trevligt med dom. Sen åkte felice hem med mami vid två och jag, fanny & bosse gick in till stan för alla skulle ta bussen vid halv tre. När vi var istan och väntade kom det fram en otrevlig jävel, konstigt folk det finns nu förtiden.
Iaf hoppade jag på bussen till vallås, så kom min älskling och mötte mig. Så satt jag och älskling och snackade om en massa och det var faktiskt mysigt. Sen vid fyra kanske?! kom dennis och johan. Sen kom även gunnarsson, strumpan? och frida :) Blev at jag och älskling somnade där vid halv sex-sex
Och idag vaknade jag kvart i tre, så länge har jag inte sovit på år typ. Så tog jag bussen hem halv fyra, mötte pappa så gick vi och handlade mat. Nu har jag precis duschat och ska snart ta bussen hem till min älsklibg och mysa.

Ha en trevlig kväll allihopa !

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min nya teckning som jag nyss har ritat! Lägg gärna till mig på bloglovin också då jag uppdaterar med nya teckningar ganska ofta :-) Kramar Emma

2009-01-04 @ 19:07:54
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

Spana gärna in min blogg o lämna en kommentar:D

2009-01-04 @ 19:08:41
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0