22 januari 2009

Dansen började igår, fyfa säger bara, sjukt mycket folk var det där, kunde knappt dansa? men hoppas dom löser det iaf. Sen tog jag iaf bussen till stan, mötte älskling sen sov han hos mig ♥

Var sjukt trött idag när jag skulle gå upp, det är faktiskt svårt att gå upp när ens pojkvän ligger jämte en. Men jag tog mig iaf upp runt tio i åtta, tog på mig mjukisar och gick till skolan. Började dagen med Hotell/Turism, ganska lugnt lektion. Sen slutade vi elva, som alla torsdagar. Gick med dom i min klass och åt, serverades vegetariskt idag, plus paaaj och semloor, gott. Åt lite paj eftersom jag skulle äta med papsen sen.
Så kom pappa vi halv tolv, så åt vi på Joss? Åt fläskfilé och potatis, mums.
Sen gick jag hem, och hela dagen har jag skrivit på mitt projektarbete ( Snart klar) och kollat serier.
Nej nu ska jag ut en runda med min vovve, sen sak jag möta Fanny och Felice, och ikväll blir det att testa på den nya dansen. Ha det bra sålänge!





jag älskar min prins mest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0