19 januari 2009

Sov hos min älskling tills idag. Tog bussen kavrt i åtta till skolan, satt och pratade med Tilda hela vägen :)
Började dagen med Svenska B, var bara jag & Robin på lektionen, men som tur var så kom Beccy sen. Sen hade vi lunch, gott. Så gick jag och Beccy till mårtensson, men hon jag skulle snacka med var upptagen, typiskt. Sen ick vi mot norra station för Beccy skulle lämna in en nyckel, men det avr stängt.
Så det var bara till att gå tilbaka till skolan och ha Hotell, lite segt avr det allt, så jag råkade ta mig en tupplur (a) oupsii, men skönt var det.
Och nu sitter jag hemma och är trött och kollar på någon serie, vid fyra tiden ska jag möta Fanny istan.




jag vill ha svar nuuuu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0