15 januari 2009

Ledig från skolan idag, eftersom att vår lektion blev inställd. Så fick en härligt sovmorgon, så jag sov ända tills elva, då Linn ringde och väckte mig. S det var bara till att gå upp och packa ihop badkläderna och gå till österskans, för att möta henne. Blev simning idag också fast bara 550meter, sen orkade vi inte mer, var ganska trötta från igår.
Så kom jag hem satt och kollade på massa serier. Sen mötte älskling en liten snabbis.
Sen blev det att göra pannkakor som  jag var så sugen på igår :) gott!
Och nu sitter jag här och kollar på tv. Snart ska jag plocka väck dom sista julsakerna, plocka lite på mitt rum, ta en dusch ska jag också göra. Sen känner jag för att kolla ett avsnitt våra bästa år.
Ikväll ska jag antagligen sov hos min älskling, om jag orkar då. Men det ska jag nog göra, för jag saknar han :(
Nej nu ska jag kolla klart på programmet och göra allt som ska göras.
Ha en trevlig kväll alliopa.

 

vad ska alla göra ihelgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0