13 januari 2009


Fixat om min design litegranna, vad tycks?
Började kavrt över tolv idag, så sov till tjugo över elva, det var härliiiigt. Mötte Emelie och gick upp och åt mat, snitzel och potatis och sås, gud så gott det var :) Sen hade vi hotell, skulle göra klart uppgifterna, som vanligt gick alla efter en timme, men jag & Emelie är duktiga och satt kvar mycket längre. Slutade vi två iaf.
Kom hem och kollade på olika serier och nu har jag precis vatt ute en runda med min älskade hund.
Man blir fan trött av vädret, regnigt och kallt, vill ha vår och sommaaar, de hade vatt kanon :)
Nu tänkte jag baka scones, som jag är väldigt sugen på, fast ha inget bakpulver, men det får gå ändå.
Hörs senare, puss

g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0