10 januari 2009


Vaknade vid ett-två idag hos fanny.
Så gick vi till pizzerian och mötte älskling och westman, sen följde vi me dhem till älsk och satt och kollade på tv. Sen stack fanny hem och westamn också. Så vi tog det bara lugnt tills mamma kom och hämtade mig, körde till lillstugan för att köpa godis, men nähe så var det stängt. Så det blev matöppet istället.
Kom hem och gjorde inte så mycket, kollade på felice lilla hus, som är klart. Sen åt vi tacos, sen gjorde jag mig iordning och tog bussen till trönninge, till älskling.
Och nu sitter jag hemma hos han, lite folk är det här okcså, trevligt.
Nej nu ska jag gå upp och vara lite social mot dem andra.
Ha en trevlig kväll allihopa!


thed carlsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0