tjejkväll hos gabbi

Väldigt mysigt var det igår.
Alla kom dit vid sex ( jag, fanny, felice, jennie och tilda) Åt brinnande kärlek, väldigt passande till alla hjärtans dag och till eterrätt blev det marängsviss. Gott var det och illamående blev man också.
Kollade lite på melodifestivalen och snacka. Sen satt vi på filmen Seven Pounds , jätte bra var den. Så den rekomenderar jag verkligen. Sen satt vi på Raise you voice också, men hann inte se klart hela eftersom att min och Fannys buss gick.
Bestämde mig för att sova hos henne, så kom vi hem till henne, blev lite prat och sen film. Somnade runt tre eller något?!

Vakande vid elva, gick upp och åt fruskot. Sen gick vi ut en runda. Så härligt väder det är ute nu, man känner verkligen att våren börjar närma sig.
Sen tog jag iaf bussen hem vid halv tre och nu sitter jag här.

Idag ska jag umgås med min älskling, vet inte om jag ska till han eller om han ska till mig, men det det löser sig.


puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

fin blogg snygging ! =D

2009-02-16 @ 14:16:30
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0