köttbullar...

poatismos och brunssås satt fint i min mage nu :) tackar syster för hon gjorde maten,
eller det mesta iaf.

Jag och fisen tog en fika på espressohouse, varmchoklad och chokladbolle, mumsigt! Sen mötte jag
Emelie utanför skolan, så gick vi till mårtensson för att ställa frågor, men vi skulle hämta det på torsdag,
så ganska onödigt för lilla Emelie och åka in till stan från fyllinge för att vara där i tre minuter typ. Sen kom
iaf Felice in till stan igen, gick och kollade lite i affärer, fick två stycken kuponger med 20% rabatt på hm,
härligt. Sen gick vi hem igen.
Så satt vi hemma en liten stund, gick in till stan igen och träffade Bosse och Ellis lite snabbt, sen köpte jag
hårfärg.
Så nu har jag färgat håret, men har inte orkat kolla på det ännu, det kan väl inte bli hur dåligt som helst.
Vad som helst är bättre än min sunkiga hårfärg.

Jaja, snart ska jag ta på mig mjukisar och ta ut skuldapå en runda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0