Heeelgen

Lite kortfattat om min helg..

Fredag : Gick i skolan till elva, gick hem och packade ihop mina badkläder, sen kom min faster och min två kusiner och hämtade mig. Det var mysigt. Åkte hem och tog det lugnt lite, tog tre bussen till trönninge och mötte Fanny, sen tog vi bussen tillbaka till mig igen, hann träffa min älskling en liten stund istan.
Så gick vi ut med min hund en runda och sen blev det att försöka fixa lite grejer, och den här gången lyckades vi faktiskt :)
Gjorde oss iordning och tog halv nio bussen till Eldsberga och gick hem till mami, där felice redan var. Sen kom Fisken och Ballen, lite senare kom Nunnan, Ellis och Mika. Sen kom lite fler folk, började partaja lite smått.
Helt okej kväll faktiskt, tack för det alla inblandade!
Tog tre bussen hem, sen sov älskling hos mig ♥

Lördag : Vaknade vid tolv och gick upp och åt mat. Usch säger jag bara för denna dag!
Iaf, så somnade jag och älskling om igen till fyra eftersom att båda var extremt trötta. Vid fyra fick jg gå upp och gå ut med Skulda en runda sen kom jag in och väckte älskling så gick vi upp och kollade tv.
Sen skulle vi egentligen gå ut och äta men blev ej så, så köpte chips & dipp och colaaa.
Sen tog vi bussen hem till honom och sov där.

Söndag : Låg kvar i sängen till två, sen vid fyra stack jag hem och åt och tog det lugnt. Vid sex blev det en liten runda med Skulda och sen mötte jag älskling. Så tog jag en dusch, sen gick vi till hemköp och köpte chilinötter och cola :) Så kollade vi på film och åt massa onyttiga saker, mums!

Jag älskar min thed ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0