har du vandrat dom tomma stegen?

ingen skola för mig idag, känner mig fortfarande lite halvsjuk.
Så vetinte om det blir skolan imon heller, ska iaf inte göra provet som jag har imon, för det kan jag inte!


Vaknade vid halv elva, gjorde mig iordning och gick till mormor. Bettan har kommit hem nu, så hon var också där.
Åt middag och efterrätt. Sen tog jag bussen till trönninge, träffade älskling och johan, umgicks med dom i någon timme eller två.
Och nu sitter jag här och gör inte alls för mycket ska snart ut med skulda en runda. Sen försöker jag få hit Fanny, men hon vill att jag ska komma till henne, jobbigtjobbigt! hihi.

Skriver mer sen eller något! Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

hähä, men jag kom te dig ändå :D

2009-02-13 @ 15:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0