Göteborg

Nu sitter jaghär med Emelie och Linn på vårat skit fina hotellrum.
Har precis varit nere på hotellets spa och badat, både utomhus och inomhus, jätte fint var det där iaf.

Tänkte berätta lite om dagen hittils.

Samlades vid skolan klockan åtta och åkte till varbgerg där vi först åt fruskost. Klockan tio var vi på studiobesök på Asian Spa. Efteråt åkte vi vidare till götetborg och undertiden underhöll days mig :)
När vi var framme besökte vi feskekörkan och sen åt vi tacobuffé fast jag tog fläskfilé istället. Så gick vi runt i affärer och kollade, hittade min kjol, så imon inan jag ska hem ska vi åka inom och köpa den, Jenny är snäll och lägger ut :)


Nu ska jag göra mig lite iordning och sen ska vi gå ner i restaurangen och äta, lax blir det för min del.

Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara gina linne och min skoltröja :) fast gina linnet är i gullig färg (A)muhaha seya on friday!

2009-02-25 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0