Fredagen den 13

Ah, jävligt irriterande! Nu har det försvunnit 50kr till på min mobil.
Sammanlagt har det fan försvunnit 150kr på tåv-tre veckor !!!!



Aja.. Igår fick jag med Fanny till eurostop. Fick köpt mina skor (kommer upp bild på dem sen)
Sen tog vi en fika på espressohouse som vanligt, varmchoklad blev det denna gången också. Så satt vi och snackade massa skit och hade det trevligt som vanligt.
Så tog vi bussen hem till mig, gjorde mat och åt snabbt som fanför att hinna med bussen. Sov hos min älskling sen och han är super gullig förresten :)

Gick upp idag vid åtta, tog bussen kvart i nio till skolan.
Slapp göra provet idag. Sen åt jag, denise och linn, skit god mat var det idag, mums.
Och nu sitter jag hemma och dricker cola lyssna på musik. Tänkte ringa min älskling nu och kolla om han är hemma så jag kan hämta mina grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0