6 februari 2009

diegojah - victim

blev ingen uppdatering igår, var knappt hemma kändes det som.
blev iaf staden med syster, nunnan och ellis, fick med mig ett armband och nagellack hem bild kanske kommer sen.
sen åkte jag och felice på dansen, fanny den jävlen dissade oss! men tycker om henne ändå, hihi.

började dagen med naturkunskap, ända lektionen på fredagar och det är skönt. gick och åt sen. Efteråt gick jag hem.
Och papsen var lite ledsen, haha nej men han har tappat sin mobil och sina nycklar. Så gick vi iaf och åt på Joss igen, haha stammisar, blev iaf min efterlängtade lassange.
Och nu sitter jag hemma och snart kommer fanny & hennes mor och hämtar mig, så åker vi till trönninge, sen ska jag till mami och lämna mina saker och ta en dusch?! och äta också. sen ska jag fortsätta att umgås med min bestakompis :)



irriterad eller något!





thed carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0