21 februari 2009

Sitte här och äter pasta och dricker fanta. Har inte gjort ett piss idag,
pappa väckte mig vid halv tio och då gick jag upp och åt frukost sen
gick jag och lade mig igen och vaknade runt ett.
Ikväll ska jag umgås med min älskling och det ska bli mys ♥



Igår blev det stan med fanny och gabbi. en t-shirt och en väst
följde med mig hem ( bilder kommer )
Så gick jag och Fanny hem till mig och gabbi åkte hem.
Jag och Fanny skulle igentligen göra en sak, men det blev inte
så, så Fanny vad sägs om att göra det nästa vecka? ;)
Men iaf.. bestämde vi tre oss för att festa, felice och bosse skulle
egentligen med, men dissade oss ;p Så vi tog bussen halv nio
till oskarström (wetsman), men det visade sig att den bussen inte gick dit han
bodde, idioterna hade sagt att bussen gick hela vägen.
Men vi fick börja gå dit, eftersom att det inte fanns cyckelbana fick vi gå
ute på vägen/diket, plus att det var massor med snö och inga lampor.
Sen kom vi iaf till en busshållsplats och tog bussen en hållplats, träffade
även ryssen också så han visade oss vägen till pontus.
Hemma hos han var älskling, widell, ryssen, oscar och westman då.
Skulle festat, men blevatt vi låg i sängen och såg på film.
Sen otg vi två bussen hem eftersom att det inte gick någon tidigare,
så var hemma runt halv tre.

Kommentarer
Postat av: fannyy

haha jo det får vi göra :):)

2009-02-21 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0