17 februari 2009

Nu var det ett litet tag sen, men har inte haft tid eller orkat...

Igår va Fanny hos mig, gjorde inte allt för mycket. Åt blåbärspaj och bara tog det
hel lugnt.


Idag känns det som jag inte har gjort ett jävla skit.
Förutom att jag avr hos gammelmormor innan och åt :) Sen gick jag hem och gjorde ingenting. Gick ut en lång runda med Skulda och det var riktigt skönt, känns verkligen som att våren är på väg nu!
Annars har jag bara städat och kollat tv idag, mycket mer har jag inte gjort.


Imon blir det tjejkväll med bästa och det gillas ♥






Blir nog ingen mer uppdatering idag, har ingen ork! Saknar min älskling gör jag också, aja Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer
Postat av: jhani

du är utmanad, titta min blogg!!!

2009-02-19 @ 16:07:08
URL: http://jjhanii.blogg.se/
Postat av: eleni

gissa gärna på bilden min blogg? kramis / eleni

2009-02-19 @ 16:11:17
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0