11 februari 2009

Först och främst vill jag gratulera Lina som fyller 18år idag!
Hoppas du har haft en super mysig dag gumman :)


Ligger i min sköööna säng med datorn framför mig och en cola, sen spelas även Bob Marley från pappas data.
Härligt.

Idag har verkligen vatt en riktigt seg dag. Skulle egentligen behövt plugga som fan, läste precis några rader, men la väck boken, jag orkar verkligen inte, usch!!!

Börjar nog bli sjuk också, vet inte vad som är med mig, men är helt seg. Känns som jag börja få feber. Bara jag är frisk till helgen och lovet.

Iaf, min dag har då sett ut såhär: Vaknade vid elva, låg och chillade lite. Sen gick jag och syster in till stan hon gick till peking (den grisen ;P ) och jag till österskans eftersom vi skulle till badhuset med gympan. Mötte Linn och en annan från paralell klassen, tog bussen tid, mötte upp Åsa och Jenny också. Vi bestämde oss för att inte simma, så det blev bubbelpoolen och bastun för våran del, skönt var det. Men sjukt var mycket folk det var där idag?! Skulle sätt bussen hem, jobbiga ungar!
Gick hem till gammelmormor och tog en kaka, sen började jag dammsuga och torka golv, hon är snäll och jag fick 120kr och bullar av henne :)
Gick hem och mötte mina snyggisar istan, kollade lite våra bästa år när jag kom hem sen gick jag ut en runda med skulda.
Kom hem och började läsa boken I taket lyser stjärnorna. Kom på att jag läst den innan, men den är bra! Så jag rekomenderar den verkligen.
Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt här i min säng. Träffade även Malin en stund, trevligt.
Nej nu avrundar jag här.

Godnatt och sov gott allihopa ♥








Jag saknar min älskling sjukt mycket :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0