söndag

Godmorgon!
Det kanske inte är morgon för er, men jag vaknade typ vid kvart över ett. Somnade vid halv sex igår så inte konstigt att jag inte vaknade förens då.
Jag vaknade iaf upp med feber, är verkligen kokhet, men får hopppas det går ner lite under dan. Ska övningsköra med jeppe också, men tror dock inte att han vill köra med mig när jag är sjuk.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Blir väl antagligen att ligga hemma och kolla film tror jag. MEn tycker det hade vatt bra om älskling hade kommit hit och tagit hand om mig :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg ❤

svar: tack! :D det tror jag nog att jag får!

2009-08-16 @ 14:21:20
URL: http://parisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0