onsdag

Nu verkar det som att värmen börja komma tillbaka igen, jag som vill ha höst haha.

Vaknade hos älskling idag runt tolv, kollade på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men den var iallafall okej. Vid halv två gick jag och mötte fannybanny innan jag skulle hem. Så ringde Linn mig och frågade om jag ville jobba, så tog bussen halv tre in till stan och jobbade till sex.
Sen tog jag bussen till älskling och hämtade lite grejer hos han, mötte fanny en stund också.

Nu är jag hemma och ska strax hoppa in i duschen. Sen packa ihop lite grejer och dra till lägenheten där min älskling är, så sover jag där.

Imon börjar även skolan, jobbigt att börja 8;15 första dan, aja!
Nej nu avrundar jag här, ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0