onsdag

Sitter med färgen ihåret nu och hoppas på ett bra resultat, så om det blir fint så kommer det väl upp en bild på det senare.

Idag har jag vatt iskolan från åtta till halv tre ungefär. Hade både psykologi och religion och dem kurserna verkar väldigt roliga faktiskt :) Efter skolan skulle jag och emelie hämta ut våra datorer, men tydligen var min borta ;s så jag hoppas den kommer fram, annars får jag väl en ny :)
Efter åt stack jag hem till min gammel-mormor och hjälpte henne att städa, fick även slant för det och det tackar man för. Stack in till stan och mötte upp fisken och company. Hämtade ut min plattång får hoppas den är bra nu bara.
Ikväll blir det mys med mitt hjärta och kanske gunnarsson? Hoppas på donken också (a)

Kommer upp bilder sen på dagens och lite shopping ♥

Kommentarer
Postat av: ^*Frida*^

Hoppas det blir bra då. :) Din nya hårfärg alltså.

2009-08-26 @ 20:10:16
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0