friday

Har lite kalas här hemma för fanny som fyllde år förra veckan och pontus som fyller år på söndag. Har ätit tacos och det satt ganska fint i magen kan jag säga :)

Emelie köpte bil igår, så imorse hämtade hon upp mig innan skolan, så söt! Hade samhälle från åtta till elva, och usch säger jag bara, tyckte inte alls om det.
Slutade efter lunch eftersom att jag, emelie och linn inte orkade göra något på vårat projektarbete idag. Mötte senare upp fannybanny och vi gick runt istan lite. Hittade ett par skitsnygga skor från monki som är nyöppnat här i halmstad.

Nej nu ska jag skynda mig lite, för tänkte ta bussen till fanny nu vid sju.
Sköt om er ♥


bestakompis


och såhär ser jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0