stranden

fyfan vad jag är trött, men snart får jag nog sova hoppas jag iaf.
Sitter hos mitt hjärta nu med hans kompisar som spelar gh, tycker
dom ska gå och lägga sig snart så man kan få soooova.

Mamma körde mig till trönninge, mötte  Fanny och Karro, så
åt jag pizza för första gången på typ ett halvår nästan?!
Mötte upp fisen och fisken sen också, så stack vi till stranden
där älskling och hans kompisar var, trevlig kväll faktiskt med trevligt
folk och massa sång.
Men sen blev det för kallt för mig och fannypanny så vi stack hem till
henne, sen skulle jag egentligen ta bussen hem, men fastnade här istället.

Nej nu ska jag sova, godnatt ♥




slänger i en bild på theds hund honey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0