stan & stranden

Dagen började med skolan, gick faktiskt till skolan idag, duktig som jag är :)
Första lektionen hade vi Svenska B, sen var det lunch och efteråt Hotell.
Sen tog jag bussen hem vid tio i tre, sprang hem och lämnade min data och
tog bussen tillbaka till stan sen med Felice, Bosse och Nunnan, senare
kom även Fanny :) Köpte min jeansjacka som jag har kollat på ett tag och
nu är den äntligen köpt, sen köpte jag även ett guldigt hippieband, bilder
kommer senare.
Vi bestämde oss för att skita i dansen idag, så stack vi till stranden istället
där Älskling, Ryss, Marcelo och Ralle var, trevligt hade vi men kallt som attan
var det.
Tog bussen hem vid nio och nu sitter jag här och laddar ner ett avsnitt av
gossip girl, loveit.


solnedgång


älskling och ralle


karro och fanny


fisk, felice och marcelo


älskling, ralle, fisk, felice, marcelo och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0