kubb spelande

Godkväll!
Väntar på att pappa ska duscha klart, så jag kan ta den senare. SItter
och små kollar lite på tv,

Tog sex bussen innan till trönninge med min lillasyster, gick till en äng
där älskling, ryss, marcelo, hampe, stråhle och bulten var. Spelade kubb
och hade det trevligt :) Vid nio tiden kom mami och hämtade mig och körde
mig hem.
Känner att jag vill börja på twilight boken, men orkar inte och har dåligt ljus
på mitt rum eftersom att lampan bara gick sönder :s men får se sen.

Börjar inte förrens kavrt över tolv imon, ska bli skönt. Men då har vi idrott
och vi har ridning!!! Jag som verkligen är livrädd för det, fråga bara dom
som var med förra gången, haha. Nej nu ska jag avsluta, puss ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0