gossip girl och presentkort

Skolan idag från åtta till elva, väldigt lugn dag.

Kom hem runt tolv någon gång och lade mig ute på balkongen för att
plugga lite till nationella och sola lite, men det blev bara i en timme sen
blåste det lite för mycket tyckte jag.
Sen har jag kollat på gossip girl som vanligt, fast har bara ett avsnitt kvar, :(

Iallafall tog jag skulda och gick ut och mötte min baby, har suttit och snackat
med han ute i någon timme nu, mysigt. Jag hoppas han kommer till mig sen.
Nej nu ska jag springa ner och hämta flyttlådor.

Förresten fick jag hem ett presentkort idag, 150kr på H&M inte illa :)

Kommentarer
Postat av: nunna

Fick du presentkortet från gratismakeup? ;):D

2009-04-17 @ 14:28:53
URL: http://nunnas.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0