6 april 2009

Vaknade runt tio idag av theds mamma ringde och väckte oss.
Så fick ta på mig snabbt, så hängde jag med dom in till stan
en liten stund. Min kära pojkvän köpte en ny mobil igen, lite
avis är jag faktiskt (a) Men men, gick hem och gjorde mig
irodning och gick in mot stan igen för att möta
Fanny och Gabbi. Hittade en tröja på gina tricot
bild kommer antagligen imorgon.

Sen bestämde vi oss för att ta en mjukglass, så vi satte
oss nere vid nissan, mysigt.
Så stack vi till Eurostop, så bjöd jag på korv baraför att jag
är snäll, så stack dom hem och jag hem till mig och åt lite
mackor, sen tog jag åtta bussen till trönnige och mötte
upp Fanny, Gabbi, Felice och Nunnan. Fixade lite grejer, så körde
Fannys mami och till Laxvik där det var lite folk, men var inte där alls länge
för det var riktigt jävla kallt, så Felice körde mig hem till Fanny.
SÅ var jag hos henne någon timme och körde lite gh.

Och nu är jag hemma och ska strax kolla på Gossip girl
Godnatt ♥






Kommentarer
Postat av: fannymari

haha tack, jag ska försöka underhålla mig xd

2009-04-07 @ 12:08:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0