4 april 2009

Grattis till Stoffe som fyller 19år idag :)

Vakande ganska sent idag eftersom att jag inte
somnade förens vid halv fyra igår?!

Vid ett gjorde jag mig irodning iallafall. Så hängde
jag med pappa och malin till stan.
Så jävla härligt väder ute.
Vi bestämde oss för att käka på Bulls, blev kyckling
och klyftpotatis till mig, mumma! Sen kom Fanny, så vi
gick ner till Nissan och satt där ett tag.
Så gick vi hem snabbt till mig och sen tog vi bussen
till trönninge, så följde vi med Westman hem
till min älskling, satt och spelade lite gh med (a)

Vid sju någon gång gick vi hem till Fanny, gjorde oss
irodning och hon åt, så tog vi med filt och ljus och gick
till mini livs och köpte lite gott, sen gick vi och satte
oss ute, mysigt. Sen har vi bara vatt hemma hos henne
och chillat. Och nu sitter jag här hemma och ska snart
sooova.





pappa


malin


fanny



Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

- check out the right rockerstyle!

och lyssna på min sång :)

metalsångerska on the road.

2009-04-05 @ 18:09:11
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha gud va söt jag är xd

2009-04-06 @ 10:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0