Lugn helg


Har inte uppdaterar på hela helgen, men har inte haft någon
ork. Helgen har dessutom varit väldigt lugn.

Fredag; Gick i skolan till kvart över elva, så gick jag hem där min älskling väntade på mig. Så gick vi tll Blue Thai och åt buffé, riktigt gott var det. Sen åkte han hem och jag gick in till stan och mötte min syster, skulle kolla present åt fanny, men hittade inte något, så vi gick hemåt. Senare på kvällen åt jag, felice och pappa på B&B, och där var också gott. Sen på kvällen umgicks jag bara med min syster, var lite istan och lite överallt känndes det som, träffade bosse också :) sen sov jag hos min älskling.
Lördag; Tog en tidig buss hem från älsklng, när jag kom hem blev det att göra sig iordning och sen gick jag & felice in till stan och mötte fanny, tänkte shoppa lite, fast blev bara ett halsband plus två presenter till fanny med. Sen träffade vi bosse med, så bestämde vi oss för att käka kebab/kyckling rulle på medya pizzeria, gott och mys på hög nivå med favoriterna. Sen blev det mer stan och vid fyra gick jag, fanny & felice hem till mig, tog en snabb dusch, sen åkte vi till fanny, fixade iordning in för kvällen och så. Eftersom att fanny fyllde år idag, blev det att fira henne med goood mat och massa snack. Sen åkte vi vidare hem till Ellis. Så tog jag & fanny tolv bussen hem, så sov jag hemma hos min älskling <3

Tack för en trevlig kväll fanny, bosse, felice, fisken, ellis & nunna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0