Helgen

Min helg har varit riktigt lyckad !

Fredag; Tog jag det bara lugnt med min älskling hela dagen, sen sov jag hos han, mys på hög nivå <3
Lördag; Fyllde år, så blev först att fira mig med släkt, pojkvän & vänner. Sen under dan fixade jag, fanny
och felice allt inför kvällen. Blev en jätte rolig förfest med mina bästa tjejer, massvis med dans och sång.
Sen bar det av till fest hos ryssen i påarp, trevligt. Sen blev det mys hos min underbaring.
Söndag; Jah och mitt hjärta log och kolla på tv hela dagen och åt massa gott, sen sov vi hemma hos mig,

Lördagens Outfit;



Jacka;
Gina Tricot
Tubklänning; Gina Tricot
SKärp; Gina Tricot
Skor; Tyskland?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0