Torsdag


Blev the corner igår med tjejorna, kan ju inte säga att det så värst kul.
Men vafan, bättre än att sitta hemma iaf.

Annars idag har jag bara tagit det chill hela dagen, härligt.
Imon är det fredag, fan vad lovet har gått snabbt, hoppas
det händer något kul till helgen iaf :)
Ska snart äta iaf, sen hem till min älskling, så ska vi kanske festa
lite?! Fårse.. nu ska jag kolla om mitt avsnitt av våra bästa år har laddat klart.






ibland kan jag känna mig som att jag är ensammast i världen
jag behöver någon att dela både skratt&tårar med, verkligen
någon som finns där dag&natt.


mitt hjärta v
du gör mig lyckligare än någon annan.
du är bättre än alla och jag gör allt för dig.
jag älskar dig alltid & föralltid thed carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0