Helgen


Fredag: Blev en chill kväll med två av mina bästa vänner. Massa snack och mys.

Lördag: Jag och pappa käkade oss feta på Mcdonalds, sen gjorde jag mig iordning och tog bussen till min älskling, där även rasmusson var. Så körde mariann oss till gullbranna där det var fest hos Tommy Aspén. Man kan ju itne säga att det var särskilt kul där, massa skumt folk osv. Så Anders hämtade mig och körde mig, nunna och ellis till Anton, som hade lite fest. Mycket bättre var det där, sång och dans alltid kul. Sen körde bulten hem mig till älskling, så sov jag där.

Söndag: Åkte hem från älskling vid ett. Vid två tiden gick jag, papi, syster och jeppe ut och åt på BM, planka blev det för min del, mycket gott :) Sen tog jag bussen hem till min älskling, så blev det mys hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0