Lördag

Känner att jag har varit lite off här. Men har inte haft allt för mycket tid.

Iaf, så har vi beställt biljetterna till göteborg nu och jag längtar verkligen jätte mycket :)



slutade redan nio igår härligt. så va jag istan lite, så köpte jag min älskade kjol. sen gick jag till kattegatt och mötte min älskling där, så pgick jag tillbaka till stan och fortsatte att gå lite i affärer. Så mötte jag farmor, susanna och mina två kusiner filippa och thea. Så gick jag ltie med dom, så gick vi hem till mormor birgit och fikade lite, gott. Så gick jag hemåt och chillade framför datan. Sen ringde min älskling när han hade slutatde så gick jag ut med min hund och mötte honom, så kom syster med. Efter det så gick jag och felice in till stan, tog en fika och hade allmänt mys.
Tog bussen hem vid sex till trönning och fixade lite grejor. Sen kom mami och hämtade oss, så åkte vi hem till anders och åt tacos. Sen snabbt hem till mamma och fixa irodning oss. Tog bussen vid nio till älskling, där han, widell och pontus var. Men dom stack när vi kom dit. Så vi satt och chillade med jennie hela kvällen, mys :) Sen sov vi där <3

Om en och en halvtimm är det dags för släkt kalas och då blir det massa gott.
Sen ska jag nog hitta på något med fannnnu ikväll, mys som alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0