Julafton

GOD JUL!





har inte haft så mycket tid till att skriva, men skriver nu istället.
Dagen började med att pappa väckte mig, i min julstrumpa låg det en tidning och en klementin :) Så tog jag på mig lite snabbt, så gick jag, pappa, felice och jeppe till gammelmormor och åt julfrukost, gott. Så gick jag & felice hem, träffade stoffe en liten stund och önskade han god jul och så. Sen gjorde vi iordning oss, och tog bussen till gullbranna där vi skulle fira jul hemma hos min faster. thomas och kusinerna, mysigt. Färt åt vi julmat och kollade på kalle anka, som vanligt. Sen efteråt gick jag och felice ut och mötte ballen en liten stund. När vi kom tillbaka så kom tomten och då var det dags att öppna juklappar. Sen blev det gröt och annat gott.
Vid sju tiden gick jag och felice och träffade ballen lite snabbt och sen lina också, sen kom mami och hämtade oss, så körde hon mig till älskling där vi bytte julklappar sen, sov jag där med min underbraste <3

I Julklapp fick jag:
Massvis med pengar
Presentkort
Lite småsaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0